Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý,jen jsem se bál,že k tomu přimotáte i Ukrajinu.

Nedodám já,dodá jinej.

A pak tu mám najednou Hitlera,Saddáma v Kuvajtu a další a další maléry po celém světě. Je to těžký,už Frankové zakazovali prodej mečů Slovanům.

Tohle asi chce individuální přístup. Možná bych i chtěl od vlády USA záruku za škody pokud dodá firma s působností na jejich území. Na obchodní omezení jim nejde věřit vůbec nic.

0 0
možnosti

Jdete za Úsvitem. Problém je v to, že politické strany jsou hyenicky dotované. Už posté říkám: "Jedině ze čl. příspěvků a to ještě s omezením "- dejme tomu do 7-8 stovek měsíčně.

Pak teprve může být straník!! Zařídíte to a prosazujete?

0 0
možnosti
Foto

J10i50ř81í 43K79o77b70z89a

4. 5. 2014 12:46

Jak jsem uvedl, jsem nezávislý, ale s Vaším názorem na financování stran souhlasím.Ještě bych k tomu dodal, že ani nepřímě sponzorství (jako že si nějaká firma objedná x bilbordů na podporu nějaké strany) by nemělo být povolené.

0 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1420x
Mgr.Jiří Kobza: geolog, bývalý diplomat, obchodník a podnikatel.Člen Hnutí Svoboda a přímá demokracie. Píše o věcech, kterým se masmédia opatrně vyhýbají, nebo je dokonce fabulují.

Seznam rubrik