Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já také chodím a to už od dob Kalousko-Nečasovské vlády národního zničení...Ty byly pořádány soudruhy odboráři a dost mě zklamaly, zvláště pak záběr Kalouska s tátou odborářů jak si po demonstraci dávají společně pivo....Potom jsem vyrazila na demonstrace, když se začalo v TV a v tisku bohapustě lhát o Majdanu, Krymu a Oděse, to mě fakt naštvalo. Bohužel jen mě a ještě několik desítek lidí většinou starších, mladé to nezajímalo. Teď tam chodím z podobných důvodů, jako jste popsal vy ve svém blogu a ze stejných důvodů čtu i alternativní internetový tisk (jen abych měla srovnání, co nám zase pravdoláskaři zamlčeli, aby nás neděsili - třeba tu demonstraci migrantů ve Vídni za lepší podmínky v táboře, jak o tom píše bloger pan Milan Radek).

2 0
možnosti

A na demonstrace chodíte od které doby? Od té doby co soucítíte s Okamurou, a nebo od předlistopadové doby?8-o

0 1
možnosti
Foto

Velká pravda a velká karma.

6 0
možnosti
  • Počet článků 67
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1420x
Mgr.Jiří Kobza: geolog, bývalý diplomat, obchodník a podnikatel.Člen Hnutí Svoboda a přímá demokracie. Píše o věcech, kterým se masmédia opatrně vyhýbají, nebo je dokonce fabulují.

Seznam rubrik